خانه آرشیو اخباراعلام زمان آغاز هفتمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب در سال 1399
 
اعلام زمان آغاز هفتمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب در سال 1399
 اعلام زمان آغاز هفتمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب در سال 1399

رئیس کمیته اجرایی از شروع هفتمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی سال 1399 از 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

اسدی ضمن اشاره به برنامه های اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. اسدی ضمن اشاره به اجرای نظرسنجی این دوره جشنواره در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. لذا هواداران برندها می توانند با مراجعه و عضویت در صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام با عنوان @irantopbrands‌ ضمن ثبت رای به برندهای محبوب خود، در قرعه کشی جوایز ویژه این جشنواره نیز شرکت نمایند.

ایشان همچنین با تاکید بر شرایط موجود در حمایت از تولید داخلی اعلام کرد: در سال جاری نظرسنجی این جشنواره محدود به برندهای ایرانی خواهد بود و لذا برندهای محبوب ایرانی سال 1399 در هر یک از گروههای نظرسنجی بر اساس آرای نظرسنجی مردمی، بلافاصله پس از اتمام نظرسنجی در آن گروه، به اطلاع عموم مردم رسانده خواهند شد. بدیهی است همچون سالهای گذشته با اهدای نشان زرین برند محبوب ایرانی از این برندهای خوشنام و محبوب مردم نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

در نهایت ایشان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در این رویداد بزرگ ملی اعلام کرد: در سال جاری با توجه به رویکردهای موجود در توجه و تاکید بر تولید داخلی و لزوم حمایت همه جانبه مردم از این تلاشگران صنعت، از همه مردم ایران دعوت می نماییم تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و دعوت از سایرین، کمک نمایند تا با شناسایی و تقدیر از برندهای خوشنام و محبوب ایرانی، بتوانیم پاسخگوی تلاشهای ارزشمند این تلاشگران صنعت باشیم.

طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک